CA

Ruta cultural

Sóller: Camins de Rocafort i des Rost

De la via de Ronda (Ma-11) parteix un camí asfaltat que després es bifurca. Per la dreta esdevé el camí des Rost a Deià; per l’esquerra, entre horts marjats, recobra l’aspecte de camí de ferradura empedrat. És el camí de Rocafort, que munta fins a la finca homònima. Passant sobre les vies del tren, més amunt, hi ha un trencall on es pot seguir a la dreta cap a Castelló i Deià. Un tram planer tresca entre oliverars fins al redol de cases de Can Gamundí, Can Tes i Can Jeroni Gros. Entre horts s’arriba al camí de Cas Xorc i de s’Heretat, prop de la cruïlla amb el camí des Rost. El camí empedrat segueix fins a l’oratori i l’esplanada ocupada pels casals de Can Prohom i Son Mico, amb vistes de la vall. Es pot tornar a Sóller seguint el camí des Rost, amb trams de gran perfecció.

La Ruta de la Pedra en Sec GR 221 passa pel terme municipal de Sóller en la seva etapa 5, de Muleta a Tossals Verds. Tota la informació oficial la trobaràs a https://caminsdepedra.conselldemallorca.cat/es/-/etapa-5-muleta-tossals-ver-1

Per a poder usar el track GPS cal tenir instal·lada alguna aplicació que llegeixi aquest tipus d'arxius, com poden ser per exemple, WikilocTrackliaGeo Tracker o GPX Viewer.

Informació relacionada

• Track GPX de la ruta de camins de Rocafort i des Rost de Sóller

Descarrega

Consorci Serra de Tamuntana

Contacte

General Riera, 113, Palma

(+34) 971 219 735

serradetramuntana@conselldemallorca.net

Avís legal i Política de galetes